روش‌های پرداخت هزینه سفارش به چه شکل است؟

1. از درگاه سایت

در صورتی که کاربر سایت هستید و از طریق سایت و خودتان سفارش‌های خود را ایجاد و پیگیری می‌کنید، پرداخت شما به صورت آنلاین و با استفاده از درگاه پرداخت سامانه زرین پال می‌باشد که از به روز ترین درگاه‌های پرداخت واسط می‌باشد. پس از پرداخت هزینه سفارش، پیامکی برای شماره ثبت شده در سفارش ارسال می‌شود و علاوه بر شناسه سفارش، شماره تراکنش هم درون پیامک قرار داده می‌شود و کاربر در صورت نیاز می‌تواند با استفاده از آن از صحت تراکنش خود مطمئن شود.

لازم به ذکر است که پرداخت اینترنتی باعث ایجاد الویت و تسریع در پردازش سفارش کاربران می‌شود.

2. از شبکه‌های اجتماعی

در صورتی که هاجر عسلی را در شبکه‌های اجتماعی دنبال می‌کنید و از طریق پیام به مدیر فروشگاه در آن شبکه‌ها سفارش خود را ثبت می‌کنید، سفارش شما به صورت غیر مستقیم دریافت می‌شود. به این ترتیب که ابتدا توسط مدیر فروشگاه سفارش شما به صورت دستی ثبت می‌شود و در ادامه از طریق سایت پیگیری می‌شود.

در این حالت برای پرداخت هزینه سفارش، شماره کارت ۱۶ رقمی مدیر فروشگاه را دریافت کرده و پس از اطمینان از صحت اطلاعات کارت، هزینه را پرداخت و رسید واریز مبلغ را برای ایشان ارسال نمایید.

روش‌ عودت وجه سفارش به چه شکل است؟

برای لغو سفارش پس از آن که تکمیل شده باشد، پس از انجام مراحل گفته شده در روند مرجوعی کالا، شماره کارت ۱۶ رقمی به همراه نام و نام خانوادگی دارنده کارت را از مشتری دریافت کرده و هزینه کل سفارش را برای ایشان ارسال می‌کند.